W dobie rosnącej konkurencyjności firm w internecie, samo posiadanie strony internetowej już nie wystarczy. Kluczowym elementem jest funkcjonalność, prędkość strony, a także odpowiednia widoczność w wyszukiwarce. Wielu przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy z tego, że ich strona ma problemy, które po cichu obniżają jej skuteczność. Aby Twoja strona www była lepiej widoczna w wyszukiwarce, dokładna analiza to pierwszy krok do osiągnięcia tego celu. Profesjonalny audyt stron internetowych pozwoli zdiagnozować oraz wyeliminować błędy, które obniżają jej efektywność.
Czym jest audyt stron internetowych?
Audyt stron internetowych to przede wszystkim kompleksowa analiza użyteczności, funkcjonalności, oraz widoczności witryny w wyszukiwarce Google. Profesjonalny audyt obejmuje ocenę techniczną, analizę SEO, UX (User Experience), prędkość ładowania oraz bezpieczeństwo. Przeprowadzając audyt, można zidentyfikować błędy i wdrożyć niezbędne poprawki, które poprawią kondycję techniczną strony oraz podniosą skuteczność biznesową.

Audyt stron internetowych – dla kogo?
Audyt stron internetowych to usługa skierowana do przedsiębiorców, właścicieli portali i witryn, którym zależy na poprawie widoczności witryny. Jest to szczególnie ważne dla właścicieli:
- Firm, które posiadają strony internetowe z gotowego szablonu – jeśli Twoja witryna od dawna nie była aktualizowana, prawdopodobnie nie odpowiada na obecne standardy SEO i UX.
- Sklepów internetowych – audyt witryny pomoże znaleźć błędy w funkcjonowaniu e-commerce, które mogą negatywnie wpływać na sprzedaż.
- Firm lokalnych i usługowych – właściwa optymalizacja strony może poprawić widoczność w lokalnych wynikach wyszukiwania.
- Stron w konkurencyjnych branżach – optymalizacja pod kątem SEO i UX z pewnością da Ci przewagę nad konkurencją.

Dlaczego warto przeprowadzić audyt strony?
- Wyższa pozycja w wyszukiwarkach – Google docenia strony internetowe zoptymalizowane pod kątem technicznym i takie, które posiadają odpowiednią treść pod konkretne frazy kluczowe..
- Lepsza użyteczność (UX) – poprawa doświadczeń użytkowników z pewnością wydłuży czas, który spędzają na Twojej na stronie, a także podniesie współczynnik konwersji.
- Lepsza prędkości ładowania – wolno działające strony zniechęcają użytkowników, a prędkość ładowania to czynnik rankingowy w kwestii pozycji w Google.
- Poprawa bezpieczeństwa – dokładna analiza zabezpieczeń pozwoli uniknąć ataków hakerskich i wycieku danych Twoich użytkowników.
- Bardziej efektywne wyniki – audyt strony pozwali określić, jakie treści przynoszą najlepsze rezultaty i gdzie warto wprowadzić zmiany, co może przełożyć się na wyższy zwrot z inwestycji.
Kogo wybrać do przeprowadzenia audytu?
Zanim zdecydujesz się na przeprowadzenie audytu, możesz samodzielnie ocenić w jakiej kondycji jest Twoja witryna. Jeżeli system pokazuje niską punktację i nie kończącą się listę błędów – zleć audyt. Aby audyt strony internetowej był skuteczny, warto powierzyć go agencji, która specjalizuje się w projektowaniu stron, optymalizacji SEO oraz UX. Doświadczony webmaster dostarczy Ci szczegółowy raport z rekomendacjami, które pod wdrożeniu, znacznie poprawią funkcjonalność i widoczność Twojej witryny. Prosta Linia to agencja z wieloletnim doświadczeniem, która kompleksowo przeprowadza audyty i optymalizację stron oraz sklepów internetowych
Podsumowanie
Regularna analiza i optymalizacja strony pozwolą Ci utrzymać przewagę nad konkurencją. Ponad to, zwiększysz liczbę klientów i zamówień w sklepie online. Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci maksymalnie wykorzystać potencjał Twojej witryny!